|
MEDYCYNA WETERYNARYJNA Forum (V r.) Wydziału Medycyny Weterynaryjnej we Wrocławiu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
|
Wysłany: Sob 11:42, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
po pikniku to chyba każdy bedzie bardzo zmeczony i podekscytowany dyplomem,tyle wrażeń, wiec pojedziemy do własnych domów by wkońcu sie wyspać i ochłonąć!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eyid
Administrator
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 711
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 110 razy Skąd: leszno/wroclaw :D/5b Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:17, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mozliwe, o ile piknik skonczy sie o 5 rano ;D a tak serio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ola8
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Sob 20:51, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
miejsce jest "zarezerwowane" do 23:00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eyid
Administrator
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 711
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 110 razy Skąd: leszno/wroclaw :D/5b Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:01, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze takie pytanko - jak bedzie wygladalo wchodzenie na absolutorium? zaczyna sie ono o 10, a wchodzimy na sale kiedy? z listy? i rodzinka - wchodza osobno, czy z nami, jakie sa ograniczenia? aha i czy zaproszenie trzeba odebrac wczesniej czy mozna np przy odbiorze togi? pozdr!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ola8
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Pon 18:21, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
proszę aby każdy kto wybiera się na absolutorium odebrał suplement oraz kopie dyplomu z dziekanatu obok gabinetu Dziekana Twardonia. Każdy musi podpisać odpowiednie dokumenty bez tego nie otrzyma dyplomu na absolutorium!!!! dzisiaj rozmawiałam z Pania Bożenką, która powiedziała że ponad połowa z naszego roku jeszcze tego nie zrobiła, nie wiem na co czekacie, ale radze to zrobić jak najszybciej!!!!
pozdrawiam Jadzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hebril
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:03, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witam:)
Byłem chwile temu w Dziekanacie i poproszono mnie o ponaglenie osób, które jeszcze nie odebrały kopii dyplomu i suplementu. Osoby, które nie idą na absolutorium proszone są o powiadomienie Dziekanatu (głównego) do czwartku, natomiast pozostałe osoby muszą odebrać dokumenty najpóźniej do piątku do godz. 15tej (inaczej nie będą wyczytane na uroczystości).
P.S Poza tym dowiedziałem się ze wątpliwe jest, żeby obie zaproszone przez nas osoby miały miejsca siedzące, bo miejsc jest 200 wiec kto pierwszy ten lepszy:)
Pozdrawiam
Dominik Poradowski
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hebril dnia Wto 11:28, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keiko
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:31, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mam pytanie- o ktorej skonczy sie absolutorium!!!??? bo krazy wersja, ze potrwa max 3h, a druga jest taka, ze nawet 5h? mysle, ze to istotna informacja dla tych, ktorzy zarezerwowali juz stolik w restaruracji.., a na naszej uczelni-jak zawsze (co zreszta nie jest zaskakujace) nic nie wiadomo:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wito7
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Śro 18:48, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
prosilbym o adres jezeli ktosich wi , gdzie sie ma odbyc takowa sobotnia impreza co sie zwie absolutorium. z gory dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mexxx
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:21, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Izka
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Skąd: Śrem/Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:07, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tak jakby to aula JP II..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JJ
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Czw 10:12, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
hej
właśnie dzowniłam do Jadzi w sprawie tego ile osób wejdzie czy nie wejdzie na absolutorium - sprawa ma się tak jak wcześniej: wchodzą dwie osoby zaproszone z czego dla jednej jest mijesce siedzące, a reszta osób wejdzie jak będą jeszcze miejsca... ważne jest, żeby rzeczywiście ktoś nie przyszedł sobie wcześniej i nie rościł potem praw że jego 10 zaproszonych osób ma siedzieć - bo nie ma!!!
a jeśli chodzi o czas trwania absolutorium - to jest tak jak wcześniej było mówione: ma to trawać planowo 3h ale oczywiście może byś poślizg... ale żadne 5h!!!!!!
Jadzia bardzo prosi, żeby nie siać zamętu i nie powielać gdzieś zasłyszanych info!! niepotzrebnie sami sie nakręcamy i denerwujemy...do nikąd to praowadzi!!!
jeśli ktoś ma jakieś zapytania odnośnie tematu to proszę się kontaktować bezpośrednio z Jadzia (tel: 604308486), a nie wydzwaniać do dziekanatu - potam Jadzia obrywa po uszach!
pozdrawiam
Agnieszka Kostrzewska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
|
Wysłany: Czw 10:31, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Podobno jest lista kolejkowa po togi przed absolutorium- ja sie wybieram o 7, mam nadzieje ze cos dla mnie zostanie, bo od nas z grupy ludzie juz od 5 zamierzaja sie tam pojawiac...Maja byc podobno glownie duze rozmiary, a nie jestem postawna osoba... Wiecie kto ma liste do kolejki? Dzieki za info
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Czw 10:41, 27 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
.pawlik.
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Czw 10:53, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Podobno zapisy były wczoraj na rozrodzie- nasza ostatnia lista kolejkowa, az sie lezka w oku kreci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ola8
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Czw 16:28, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Dla przypomnienia Absolutorium rozpoczyna się o godzinie 10.00-AULA JANA PAWŁA II. O godzinie 8.30 w szatni na parterze w Centrum Dydaktyczno -Naukowym rozdajemy togi,birety i tabla. Każdy z Was musi mieć przy sobie dowód osobisty w zastaw za togę oraz 10zł(wydatki związane z organizacja rachunki telefoniczne Oli Ozgi, Marty Gotowieckiej,Jadzi Bąkowskiej, dojazdy itp.) Absolutorium potrwa ok 3 godzin. po rozdaniu dyplomów razem z Dziekanami pozujemy;) do zdjęcia więc proszę aby wszyscy Absolwenci pozostali w Auli Jana Pawła II. Piknik jak już wcześniej wspomniałam odbędzie się w Rakowie Wielkim, inauguracja o godzinie 17.00. dojazd sprawdźcie w internecie przez PSARY,poprzednia trasa jest nie przejezdna z racji powodzi!!!! na Pikniku rozdamy nagrody wszystkim absolwentom 2 prenumeraty Weterynaria po dyplomie, weterynaria w praktyce, oraz książki:) Od 15.30 spod Interny będzie jeździł busik wydziałowy(22-osobowy) do Rakowa. Impreza jest przewidziana do godziny 23.00(z możliwością przedłużenia:D)
Mam nadzieję,iż rozwiałam Wasze wątpliwości, jeżeli ktoś ma jakieś pytania to proszę dzwonić pod numer:604308486!
NIE MA I NIE BYŁO JAKIEJKOLWIEK LISTY KOLEJKOWEJ, SKĄD BIERZECIE TE INFORMACJE???????????????
CO DO OSÓB NA ABSOLUTORIUM POWIEDZIAŁAM JUŻ WCZEŚNIEJ, IŻ NIE OBCHODZI MNIE ILE ZAPRASZACIE GOŚCI, MIEJSC SIEDZĄCYCH I TAK NIE WYSTARCZY DLA WSZYSTKICH!!!!!
proszę tylko opamiętajcie się w ilości zaproszonych osób, bo Aula Jana Pawła II NIE POMIEŚCI 1000 osób!!!!!
pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę
Jadzia Bąkowska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolla
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Skąd: HajleSilesia Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:46, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
lotnik napisał: | Podobno jest lista kolejkowa po togi przed absolutorium- ja sie wybieram o 7, mam nadzieje ze cos dla mnie zostanie, bo od nas z grupy ludzie juz od 5 zamierzaja sie tam pojawiac...Maja byc podobno glownie duze rozmiary, a nie jestem postawna osoba... Wiecie kto ma liste do kolejki? Dzieki za info |
Ta.. i na pewno dla kogoś braknie togi..widzę, że ukończenie studiów w niektórych ludziach nie zmienia zbyt wiele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|